בינה מלאכותית על הגריל: בלדי משיקה קמפיין פורץ דרך להמבורגר החדש
- Daily
- 29 בינו׳
- זמן קריאה 1 דקות
בלדי, מהחברות המובילות בשוק המזון הישראלי, מרימה את הכפפה הטכנולוגית ומשיקה קמפיין חדשני המשלב אמנות ובינה מלאכותית. הקמפיין, נוצר במלואו באמצעות טכנולוגיות AI מתקדמות, ומציג את ההמבורגר החדש של החברה באופן שטרם נראה כמותו בענף המזון המקומי.

הפרסומת, שמשלבת חדשנות טכנולוגית עם מוזיקת אופרה מקורית, מציגה מסע קולינרי מרהיב. על רקע שחור נחשפים הצבעים העזים של חומרי הגלם האיכותיים, מרגע נפילת הקציצה על הגריל ועד להרכבת ההמבורגר המושלם. היוצר, רן נוריאני, פרסומאי ומומחה בכלי בינה מלאכותית, הצליח ליצור חוויה חזותית מדויקת עד לפרט האחרון, תוך שימוש במגוון כלי AI ליצירת הנפשות דינמיות מרשימות.

"פרסומות AI הפכו לסטנדרט חדש בעולם," מסביר טל דהבני, מנהל השיווק של קבוצת בלדי. "מותגי-על כמו אדידס, GUCCI, קוקה קולה ומקדונלד'ס כבר אימצו את הטכנולוגיה. החזון שלנו הוא להעניק ללקוחות לא רק מוצר איכותי, אלא חוויה ייחודית שמחברת בין עולם הקולינריה לטכנולוגיה המתקדמת."
ההשקה החדשנית מגיעה בעיתוי מושלם עבור בלדי, שרק לאחרונה השלימה הנפקת מניות ראשונה (IPO) בבורסת תל אביב, בה גייסה כ-200 מיליון שקל לפי שווי של כ-950 מיליון שקל לאחר הכסף. הצלחת ההנפקה מצטרפת לתוצאות הכספיות המרשימות של החברה ברבעון השלישי של 2024, עם גידול של 39% בהכנסות ו-350% ברווח התפעולי.
זה לא סתם המבורגאר - זה בלדי:
*הפרסומת נוצרה באמצעות בינה מלאכותית AI
Comments